Zdrowe fit tiramisu – wysokobiałkowe i bez cukru!

Zdrowe fit tiramisu - wysokobiałkowe i bez dodatku cukru!

Zdrowe FIT tiramisu bez dodatku cukru, wysokobiałkowe. To zdrowa alternatywa dla tłustego oryginału, którą możesz zajadać się nawet na diecie odchudzającej! 😉

Tym bardziej, że “dieta odchudzająca” nie ma oznaczać katorgi! Sprawdź 9 wskazówek, jak szybko schudnąć bez diet cud i jak nie doprowadzić dietą do załamania metabolicznego.

Zdrowe fit tiramisu, wysokobiałkowe i bez dodatku cukru, to jeden z ulubionych przepisów naszych podopiecznych. Kto powiedział, że na diecie nie można ulubionych słodkości? 🙂

Lubicie kawę? Wobec tego na pewno mieliście okazję spróbować jakiejś wersji deseru tiramisu. Jest pyszne… tylko jeden kawałek ma nawet 570 kcal! 😉

Dziś mam dla Was całkowicie legalną, zdrową i wysokobiałkową wersję bez cukru! A smakiem wcale nie odbiega od oryginału!

Sprawdzi się świetnie na letnie śniadanie lub deser – zwłaszcza, że spokojnie można przygotować je dzień lub dwa wcześniej, nawet w większej ilości.

Spróbujecie?

Zdrowe fit tiramisu - wysokobiałkowe i bez dodatku cukru!

ZDROWE FIT TIRAMISU PRZEPIS (1 porcja)

40B/20T/40W

  • banan
  • na masę czekoladową po 10 g (łyżka):
    • płatków owsianych,
    • ryżu dmuchanego (lub pokruszone wafle ryżowe)
    • kakao
    • mielonego siemienia lnianego
    • łyżeczka! masła orzechowego
  • na masę kawową:
    • 10 g (łyżka) mąki kokosowej
    • kostka gorzkiej czekolady (10 g)
    • łyżeczka erytrolu
    • łyżeczka kawy rozpuszczalnej
    • opakowanie Skyra lub innego naturalnego serka wysokobiałkowego
    • kilka kropel aromatu migdałowego lub Amaretto

ZDROWE FIT TIRAMISU PRZYGOTOWANIE

  1. Płatki owsiane, siemię i kakao zalewamy niewielką ilością ciepłej wody, wrzucamy do blendera. Dodajemy pół banana, masło orzechowe i dokładnie blendujemy. Mieszamy z ryżem lub waflami. Połową powstałej masy wykładamy dno foremki – może to być niewielkie, płaskie plastikowe lub silikonowe pudełko.
  2. Teraz blendujemy ze sobą resztę banana, serek, aromat, mąkę kokosową, kawę i erytrol. Masę wykładamy na płatki. Przykrywamy resztą masy kakaowej. 
  3. Posypujemy skrojoną gorzką czekoladą. Wstawiamy na noc do zamrażalnika, jemy po kilku minutach od wyjęcia.

Smacznego!

UDOSTĘPNIJ POST

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email